poniedziałek, 2 grudnia 2013

Przedświąteczne przymiarki stołowe...

Witajcie Kochane, mało mnie tutaj wciąż, ale staram się choć od czasu do czasu coś wrzucić...
Dzisiaj parę zdjęć ze świątecznych przymiarek dekoracyjnych, i oczywiście wieniec adwentowy, bardzo prosty, z gałęzi jodły i białych świec, ale tak lubię najbardziej... :)











I adwentowo, czyli aktualny wystrój naszego pokoju:









 Jak widać, i ja nie oparłam się poduchom z Biedronki... :) U mnie oczywiście w szarościach :)

 I jeszcze parę ostatnich dekoracji :












Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających, na pewno wpadnę z rewizytą, ale po Świętach... :)

4 komentarze:

  1. Prześliczne wianki, masz talent w dobieraniu kolorów i detali, no i robieniu zdjęć. Pozdrawiam
    eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i nastrojowo :)
    Wianuszki przepiekne!!! nieustanie sie zachwycam na fb :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie. Tworzysz tak cudne rzeczy, że oczu oderwać nie można. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie,że czego byś nie tknęła,zamieniasz w cuda,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń